جشن تولد1سالگیت مبارک عزیزم
آرنیکا نفس مامان وبابا
چهار شنبه 16 / 5 / 1391برچسب:, :: 6:18 PM :: نويسنده : مامانی

اولی از سمت راست هستی دختر عموی مامانی,دومی تبسم دختر عمه جون معصومه,آنی جون خودم,تک پسرمون میکائیل پسر عمه جون فاطمه,پنجمی هم ارغوان دختر دختر خاله بابایی.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نادیا عطار دختر دختر خاله مامانی
ساعت15:59---2 خرداد 1392
ارنیکا جان امید وارم درتولدت حضور داشته باشم

zahra
ساعت12:08---25 اسفند 1391
سلام قربونت شوم امید وارم بتوانم تولد سال بعدی ات را ببینم خوشگل از راه دور صورت ماهت را می بوسم

zahra
ساعت12:04---25 اسفند 1391
سلام قربونت شوم امید وارم بتوانم تولد سال بعدی ات را ببینم خوشگل از راه دور صورت ماهت را می بوسم

yaganah
ساعت11:56---25 اسفند 1391
تولد مبارک آنی جون دوست دارم عاشق چشم های کره ای ات هستم خوشگلم

امیدوارم هزارساله بشی تابتوانی یک وبلاگ خودت درست کنی


yaganah
ساعت11:52---25 اسفند 1391
تولد مبارک آنی جون دوست دارم عاشق چشم های کره ای ات هستم خوشگلم

امیدوارم هزارساله بشی تابتوانی یک وبلاگ خودت درست کنی


nilofar
ساعت1:24---17 مرداد 1391
سلام مامانی وبلاگت خیلی باحال بود دخملت هم که مثل هلو نازه فداش بشم از طرف من ببوسش . راستی وقتی بزرگ شد بده ادامه وبلاگو خودش بنویسه خیلی عالی میشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


فرشته کوچولوی ما روز 22 تیرماه سال 90 به دنیا اومد و با اومدنش دنیامونو عوض کرد.خداجونم ممنونیم ازت.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرنیکا نفس مامان وبابا و آدرس arnika90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1